!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب



تیم ملی والیبال ایران به کسب یک امتیاز اکتفاکرد

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خانگی خود در لیگ جهانی والیبال سال 2013 در برابرصربستان سه بر دو مغلوب شد و به کسب یک امتیاز از حریف قدرتمند خود اکتفا کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار دو تیم ملی والیبال ایران و صربستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از ساعت 17 و 10 دقیقه امروز جمعه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران آغاز شد و  ملی پوشان ایران سه بر دو در برابر مهمان خود مغلوب شدند.
ملی پوشان صربستان در این دیدار در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 23 و 18 بر 16 مغلوب قهرمان اروپا شدند اما در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25بر 17 و 25 بر  14 به پیروزی رسیدند تا تیم ملی والیبال کشورمان از نخستین بازی خانگی خود در لیگ جهانی والیبال یک امتیاز به دست آورد.
خولیو ولاسکو این بازی را با ترکیب عادل غلامی،  سعید معروف، فرهاد قائمی، آرمین تشکری، سید محمد موسوی،  حمزه زرینی،  امیر غفور و فرهاد ظریف (لیبرو)  آغاز کرد و تیم ملی والیبال صربستان نیز با ترکیب نیکلا کواچویچ، ولادو پتکویچ، دراگون استانکویچ، الکساندر آتاناسیچویچ، مارکو پوتراشچانین، نمانیا پتریچ و نیکولا روزیچ در برابر ایران صف آرایی کرد.
يوري موكري از اسلواکی به عنوان داور اول و فيليپ وريك از کشور فرانسه به عنوان داور دوم قضاوت نخستین ديدار تيم ملي واليبال كشورمان در برابر صربستان در لیگ جهانی را بر عهده داشتند.
سان جيان هو از كشور چين نيز به عنوان ناظر فدراسيون بين المللي واليبال (FIVB) نظارت بر ديدار دو تيم صربستان و ايران در ليگ جهاني را بر عهده دارد.
تیم ملی والیبال صربستان با کسب دو امتیاز این بازی، 9 امتیازه شد و همچنان در رتبه سوم جدول گروه دوم لیگ جهانی باقی ماند.
تیم های ایتالیا و روسیه که امشب در سیبری با هم بازی کردند به ترتیب با 14 و 11 امتیاز در مکان های اول و دوم این گروه قرار دارند.
سالن 12 هزار نفری آزادی تهران امروز جا برای نشستن نداشت و حتی علاقمندان به والیبال بر روی پله های بین سکوها نیز نشسته بودند. دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و حمید سجادی معاون وی نیز از مهمانان ویژه این دیدار بودند.
تیم ملی والیبال کشورمان یکشنبه دوم تیرماه دومین بازی خود در برابر صربستان را در سال 12 هزارنفری آزادی تهران برگزار می کند.

 



[ 31 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 19:43 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 350206
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ