!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 اعضای کمیته اجرایی لیگ جهانی والیبال دو روز قبل از برگزاری بازی ایران و صربستان از امکانات میزبانی جمهوری اسلامی ایران برای این دیدار بازدید و شرایط میزبانی ایران را تایید نهایی کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال،  بیشتر از 48 ساعت مانده به رقابت های ایران و صربستان، صبح امروز چهارشنبه 29 خرداد کمیته اجرایی مسابقات لیگ جهانی در ایران از امکانات در نظر گرفته شده برای این رقابت ها شامل سالن مسابقات، سالن تمرین، سالن بدنسازی، هتل محل اقامت و امکانات فنی برای پخش تلویزیونی و تبلیغات بر اساس استاندارد های فدراسیون جهانی والیبال بازدید کردند و شرایط آنها را برای این رقابت ها مطلوب ارزیابی کردند.
بر اساس گزارش این کمیته همه چیز برای بازی دو تیم ایران و صربستان در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آماده است و هیچ کمی کسری وجود ندارد.
تیم ملی والیبال کشورمان روزهای جمعه و یکشنبه 31 خرداد و دوم تیرماه در چارچوب هفته چهارم لیگ جهانی والیبال میزبان صربستان در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران است



[ 29 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 15:11 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 228
بازدید کل : 350205
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ