!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 حمزه زرینی در گفت وگو با پانا:

هواداران حمایت کنند، صرب ها را زمین گیر می کنیم/شکست مقابل روسیه درس بزرگی به ما داد

خبرگزاری پانا: بازیکن سرعتی- قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: نقاط ضعف خود را به خوبی بر طرف کرده ایم و آماده رویارویی با صربستان هستیم.

 حمزه زرینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص وضعیت کنونی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و تمرینات به خوبی زیر نظر ولاسکو انجام می شود. ما از زمانی که اردوی تیم ملی را آغاز کردیم، روی نقاط ضعف خود کار می کنیم تا مقابل صربستان بدون ضعف باشیم و در آزادی حریف را ببریم. ما در دو بازی که با روسیه انجام دادیم، درس های زیادی را گرفتیم که در آینده بسیار نزدیک به کمک تیم ملی خواهد آمد.

 وی افزود: باخت 3 بر صفر صربستان مقابل روسیه نشان دهنده این نیست که بگوییم تیم ملی صربستان ضعیف شده است. قطعا ما صربستان را در تهران خواهیم برد ولی آنها قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد و یکی از برترین تیم های حال حاضر جهان هستند.

 زرینی در خصوص تیم ملی صربستان گفت: ما تیم ملی صربستان را به خوبی می شناسیم و تجربه بازی با این تیم را هم داریم. از همه مهم تر این است که پاسور تیم ملی صربستان در لیگ ایران حضور داشته است و شناخت کاملی از وی داریم و به راحتی می توانیم بر روی نقاط ضعف تیم ملی صربستان کار کنیم. البته خود پتکوویچ هم از بازیکنان ایرانی به خوبی شناخت دارد و می تواند حتی خط حمله ما را نیز آزار دهد.

 ملی پوش والیبال خاطر نشان کرد: از ملت ایران و دوستداران والیبال می خواهم تا روز جمعه به ورزشگاه بیایند و تیم ملی را تشویق کنند. ما می توانیم با انگیزه و انرژی مثبتی که از هواداران می گیریم، صربستان را زمین گیر کنیم. 



[ 27 / 3 / 1392برچسب:, ] [ 16:7 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 350210
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ