!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 رحمان داوودی: والیبال ایران لیگ جهانی را سورپرایز کرد!

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال با اظهار خشنودی از کسب سومین پیروزی ایران در لیگ جهانی تاکید کرد: تیم ملی ایران سورپرایز این دوره از رقابت‌ها است.

 

رحمان داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به هاوانا، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که بازی به بازی بهتر شدیم و مقابل کوبا هم نسبتا خوب بازی کردیم و در نهایت پیروز شدیم. همه‌ی بازیکنان تا امروز در لیگ جهانی نمایش خوبی داشتند و با تمام وجود تلاش کردند تا موفق شوند. دریافت‌کننده‌های تیم ملی چه آنهایی که در این اردو نیستند و هم همه‌ی ما که مقابل کوبا بازی کردیم واقعا خوب کار کردند.

 

وی افزود: خود من تمام تلاشم این است که بهترین نمایش را برای تیم ملی داشته باشم. خدا را شکر که کادر فنی هم به من اعتماد کرد و اجازه داد تا در این بازی توانایی‌هایم را نشان دهم. خوشبختانه چیزهایی که یاد گرفتیم و در این سال‌ها زیر نظر خود ولاسکو تمرین کردیم را در لیگ جهانی پیاده می‌کنیم.

 

رحمان داوودی ادامه داد: به نظر من تیم ملی والیبال ایران سورپرایز این دوره از لیگ جهانی والیبال بود و همه را سورپرایز کرد. واقعا بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند و این بازی سخت را بردیم.

 

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال هم‌چنین گفت: همه‌ی هم و غم ما این است که در مسابقات پیروز شویم و دل مردم را خوشحال کنیم. ما جا داریم برای سال‌های آینده تجربه بیشتری کسب کنیم و نمایش بهتری در لیگ داشته باشیم. فکر می‌کنم تیم ایران می‌تواند سال‌های آینده از این هم بهتر نتیجه بگیرد. 


عادل غلامی: کوبا بازیکنان پرتلاشی داشت

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال گفت: اگرچه حریف بازیکنان بسیار پرتلاشی داشت اما با بازی خوب معروف و مباشری آنها را مهار کردیم.

 

عادل غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به هاوانا، اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم کوبا را در زمین خودش شکست دهیم. مثل این‌که ما باید همیشه دو ست بدهیم تا بازی خودمان را شروع کنیم. کوبا بازیکنان بسیار پرتلاشی در اختیار دارد. خوشحالم که توانستیم با بازی خوب معروف و مباشری آنها را مهار کنیم.

 

وی افزود:‌ نمی‌دانم چه بگویم، خیلی خوشحالم. واقعا این پیروزی باورنکردنی است و امیدوارم که باز هم شاهد موفقیت‌های والیبال ایران باشیم. 


مهدی مهدوی: با بازی تیمی کوبا را بردیم

پاسور تیم ملی والیبال پیروزی مقابل کوبا را نتیجه هماهنگی و کار تیمی همه بازیکنان دانست.

 

مهدی مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به هاوانا، اظهار کرد: شکست کوبا در خانه‌اش کار دشواری بود. آنها هفته‌ گذشته روسیه، قهرمان المپیک را برده بودند. ما تا آخرین لحظه جنگیدیم و مسابقه را رها نکردیم. به نظرم عامل موفقیت تیم ایران کار تیمی و هماهنگی و همدلی همه‌ بازیکنان است. کوبایی‌ها تجربه سال‌ها بازی در لیگ جهانی را داشتند و کاملا حساب شده کار می‌کردند ولی ما هم پیش از این تجربه‌ بازی‌های دو گیم عقب مانده را داشتیم. در ایتالیا هم چنین اتفاقی افتاد. ما بعد از واگذاری دو ست روحیه‌ خود را نباختیم و تلاش کردیم تا جریان بازی را عوض کنیم. خدا را شکر که موفق بودیم. امیدوارم مردم هم از این نمایش راضی باشند.

 

مهدوی در پایان گفت: فعلا درباره‌ بازی فردا اظهارنظر نمی‌کنم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. هنوز زود است که به بازی فردا فکر کنیم. باید شب خوب بخوابیم تا با فکر باز به مصاف کوبا برویم. ان‌شاءالله در یک بازی بهتر باز هم مقابل کوبا نتیجه می‌گیریم. 


شهرام محمودی: کار بزرگی کرده‌ایم اما مغرور نمی‌شویم

قطر پاسور تیم ملی والیبال پس از پیروزی مقابل کوبا گفت: واقعا بچه‌ها عالی کار کردند و من نیز تلاش کردم تا بدون استرس بعد از گرفتن هر امتیاز روی به دست آوردن امتیاز بعدی تمرکز کنم.

 

شهرام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به هاوانا، اظهار کرد: همیشه سعی می‌کنم به جای این‌که بعد از امتیاز گرفتن خیلی شادی کنم بیشتر تمرکز داشته باشم و به گرفتن امتیازهای بعدی فکر کنم. فکر می‌کنم که ما گیم اول را قدری راحت به حریف واگذار کردیم اما یکی از ویژگی‌های خوب تیم ما این است که تا آخرین امتیاز می‌جنگیم. از یک زمانی به بعد که احساس خطر می‌کنیم دیگر اجازه نمی‌دهیم حریف راحت امتیاز بگیرد. مثل امروز که قدری بد شروع کردیم اما خوشبختانه بعد از ست سوم کار را جمع کردیم.

 

وی افزود: از ست سوم به بازی برگشتیم، خوب سرویس زدیم و خوب دفاع کردیم. همه‌ی تاکتیک‌ها را درست پیاده کردیم تا پیروز شدیم. من همیشه به پیروزی‌ها امیدوار و خوشبین هستم، ولی در واقع هیچ وقت فکر نمی‌کردم بتوانیم ایتالیا و کوبا را در خانه شکست دهیم.

 

محمودی در پایان گفت: نمی‌خواهم حرفی بزنم که بگویند مغرور شده است اما هرکس که والیبال را می‌شناسد گواهی می‌دهد که تیم ملی کار بزرگی انجام داد. واقعا همه‌ی بازیکنان کار بزرگی انجام دادند که در تورنمنتی نظیر لیگ جهانی تا این‌جا سه پیروزی به دست آورده‌اند. 


تشکری: کوبایی ها ما را مسخره می‌کردند!

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان کوبا قبل از بازی با تمسخر به پرش ما نگاه می‌کردند و همین موضوع باعث بالا رفتن انگیزه ما شد.

 

آرمین تشکری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به هاوانا اظهار کرد: خدا را شکر به نظرم در دو ست اول هم می‌توانستیم حریف را شکست دهیم اما فقط به نام کوبا باختیم. البته از نظر فنی سرتر بودیم اما تنها به اسم و میزبانی حریف دو ست دادیم.

 

وی افزود: آنها خوب سرویس می‌زدند، ما هم سرویس خوب زدیم. توپ‌گیری در میدان برای ما خوب بود. قبل از مسابقه موقع گرم کردن بازیکنان بلند قامت حریف که خیلی می‌پریدند ملی‌پوشان ایران را مسخره می‌کردند. پرش آنها فوق‌العاده بود اما همین موضوع به بازیکنان ما برخورد و انگیزه را برای دفاع بالا برد. با همین کمتر پریدن، خودتان دیدید که خوب دفاع کردیم.

 

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: سومین پیروزی تیم ملی والیبال را به همه مردم عزیز کشورم تقدیم می‌کنم و امیدوارم از کار ما راضی باشند. 


مباشری: با ریاضت به 3 برد در لیگ جهانی رسیدیم

دریافت کننده تیم ملی والیبال با اظهار خشنودی از پیروزی مقابل کوبا گفت: فکرش را هم نمی‌کردم سه پیروزی در لیگ جهانی به دست آوریم. خوشحالم که بازی باخته را بردیم.

 

علی مباشری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به هاوانا اظهار کرد: من اصلا فکر نمی‌کردم که بتوانیم سه پیروزی در لیگ جهانی والیبال کسب کنیم. از این نظر خیلی خوشحالم. به نظرم بازیکنان خیلی زحمت کشیدند. همه‌ی آنهایی که ماه‌ها در اردو بودند ریاضت کشیدند تا امروز این نتایج حاصل شود و این موفقیت‌ها به دست آید.

 

وی افزود: خیلی خوشحالم؛ زیرا روز بد تیم ما بود اما موفق شدیم بازی باخته را ببریم. از این غافل نشویم که کوبا در اسپک بسیار قدرتمند کار کرد. شماره 8 آنها واقعا یکی از بهترین‌های جهان است. حریف سرویس‌های خیلی خوبی می‌زد؛ زیرا سالن مال خودشان بود و با جو هواداران و شرایط آن آشنایی کامل داشتند. به هر حال خوشحالم که برای نخستین بار در تاریخ کوبا را آن هم در خانه خوددش شکست دادیم.

 

دریافت کننده تیم ملی والیبال هم‌چنین خاطرنشان کرد: جا دارد که از همه‌ی مربیان تیم ملی که اکنون در ایران هستند هم قدردانی کنیم. آقای حسین مدنی، ناصر شهنازی و سایر عزیزانی که برای تیم زحمت کشیدند و این‌جا جایشان خالی است اما در موفقیت‌های تیم ملی ایران شریک هستند. هم‌چنین از همه مردم عزیزی که ما را دعا کردند سپاسگزارم. آنهایی که می‌دانم ساعات اولیه صبح بیدار ماندند تا بازی ما را ببینند و دعا کردند تا پیروز شویم. 


 


[ 15 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 12:15 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 350217
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ