!!!!!!!!!volleyball news
نويسندگان
آخرين مطالب

 فرهاد ظریف: مقابل ایتالیا با تک تک سلول‌های بدنم بازی کردم

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: درمقابل ایتالیا با تک تک سلول‌های بدنم بازی کردم.

 

فرهاد ظریف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در ایتالیا در این رابطه اظهار کرد: در این دیدار با تک تک سلول‌های بدنم بازی کردم. خیلی خوشحالم که در تاریخ ورزش ایران یک پیروزی ماندگار را رقم زدیم. خیلی زحمت کشیدیم تا ایتالیا را در خانه‌اش شکست دهیم و خدا را شکر به این نتیجه رسیدیم. همه بازیکنان تلاش کردند.

 

او ادامه داد: تماشاگران حاضر در سالن سنگ تمام گذاشتند. باور نمی‌کردیم در اینجا اینقدر هوادار داشته باشیم. خدا را شکر که پیروز شدیم و حمایت مردم را بی پاسخ نگذاشتیم. در مصاحبه‌های قبلی‌ام نیز گفته بودم که ولاسکو روحیه جنگندگی در تیم ما تزریق کرده است. این روحیه در این مسابقه به ما کمک کرد و خدا را شکر که ایتالیا را شکست دادیم. 

عادل غلامی: باورم نمی‌شود ایتالیا را شکست دادیم!

ملی‌پوش والیبال ایران گفت: باورم نمی‌شود که ایتالیا را در خانه‌اش شکست دادیم.

 

عادل غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در ایتالیا در این رابطه اظهار کرد: خیلی خوب بودیم. واقعا یک روز فوق‌العاده را برای والیبال ایران رقم زدیم. ملی پوشان کار بزرگ و فراموش نشدنی کردند. باورم نمی‌شود که ایتالیا را در خانه‌اش شکست دادیم.

 

او ادامه داد: ایتالیا هفته گذشته روسیه را در خانه‌اش شکست داده بود و با همان ترکیب برابر ما ظاهر شد. اما بازیکنان ما با تمام توان کار کردند و خوشحالم که مردم ایران را شاد کردیم.

 

غلامی درباره تماشاگران گفت: برایمان عجیب بود که نصف سالن را ایرانی‌ها پر کرده بودند. در اینجا احساس غریبی نکردیم و شکر می‌کنم که در نهایت برنده شدیم. 

زرینی: بازیکنان معجزه کردند/ باورمان نمی‌شود پیروز شدیم!

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: فکر می‌کنم ملی‌پوشان ایران با پیروزی برابر ایتالیا معجزه کردند.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، حمزه زرینی پس از پیروزی 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا درخصوص شرایط این مسابقه اظهار داشت: خودمان هم باورمان نمی‌‌شود که توانستیم ایتالیا را شکست دهیم. پیش از بازی اعلام کرده بودم که گرفتن حتی یک امتیاز هم از ایتالیا کار بزرگی است، اما ما حالا این تیم را شکست داده‌ایم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم که بازیکنان ایران با این پیروزی واقعا معجزه کردند؛ البته دعای خیر مردم هم در کسب این پیروزی بی‌تاثیر نبود.

 

دریافت کننده تیم ملی خاطرنشان کرد: من 3 ساعت قبل از بازی به ایتالیا رسیدم و فرصت چندانی برای کمک کردن به تیم نداشتم، اما بسیار خوشحالم که توانستیم میزبان قدرتمند خود را شکست دهیم.

موسوی: برای شاد کردن دل مردم ایران وارد زمین شدیم/ از پیش‌ بازنده نبودیم

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: از ابتدا برای شاد کردن دل مردم ایران وارد زمین مسابقه شدیم.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد موسوی عراقی پس از پیروزی 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا اظهار داشت: ما برای شاد کردن دل مردم ایران بازی کردیم و خوشحالیم که توانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ما از ابتدا برای پیروزی وارد میدان شده بودیم و هیچ‌وقت فکر نکردیم که از پیش بازنده هستیم. هرچند که ولاسکو گفته است حضورمان در لیگ جهانی برای یادگیری است، اما تمام ملی‌پوشان پیش از آغاز بازی می‌دانستند که می‌توانند ایتالیا را شکست دهند.

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: تماشاگران حاضر در سالن واقعا سنگ تمام گذاشتند و خیلی خوب از ما حمایت کردند. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم پیروز شویم.

 

وی افزود: شرایط نور سالن به گونه‌ای بود که می‌توانستیم سرویس‌های خوبی بزنیم، هرچند که در دریافت به مشکل می‌خوردیم، اما فکر می‌کنم در مجموع ما موفق‌تر از ایتالیایی‌ها بودیم.


[ 8 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 10:53 ] [ atieh&zahra ]
درباره وبلاگ

سلام به بروبچه های والیبالی به وبلاگ ما خوش اومدید نظر یادتون نره دوستان ای کاش زندگی والیبال بود تا خوشی های اونو پاس جدایی را اسپک بی وفایی راخطا غم را اوت و محبت را پوئن کنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 350212
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 1256
تعداد آنلاین : 2

کد موسیقی برای وبلاگ